2009 II miejsce na turnieju Gosir Stare Babice cup 2018 !!!

Wczoraj zagralismy w turnieju o puchar burmistrza Starych Babic ,wynik to II miejsce naszej druzyny Junak2009 wiec GRATULACJEEEEE !!! .....ale i szkoda ale o tym potem....
Jak zwykle troche statystyk dla tych co ich nie bylo ,druzyna nie przegrala zadnego meczu w efektywnym czasie gry ,strzelilismy 14 bramek stracilismy 3 BRAWOOO!!!
A teraz kilka slow o turnieju:
Wszystkie mecze az......do samego finalu to super gra naszego calego teamu,naprawde bylo co ogladac,dominacja w presingu co za tym idzie szybki odbior pilki a potem gra nia powodowala ze nasza gra wprowadzala wszystkich w entuzjazm,oczywiscie byly podtkniecia jak utrata dwoch bramek w fazie grupowej ale to wynik po prostu braku krycia naszych dwoch zawodnikow w obronie po prostu chlopakow ponioslo....za bardzo do przodu,a potem pilka zwrotna i rywal wychodzil sam na sam.....mam nadzieje ze moje slowa ci co to zrobili wezma sobie do siebie!!!
Ta gra doprowadzila NAS do finalu. Rywalem byl zespol  Znicza Pruszkow,ktory tez nie doznal porazki do finalu. Mecz niestety to juz nie gra w pilke tylko walka o nia ,rywal podszedl typowo silowo do gry co nie pozwolilo nam na otwarta gre pilka. Przebijanie jej przez sektory boiska to domena finalu,coz moze....to efekt tego ze byl to FINAL i kazdy chcial wygrac ale gra w pilke zeszla na drugi plan.Jednak to my tracimy pierwsi bramke PO BLEDZIE NASZEGO BRAMKARZA.....przez caly turniej gral dobrze,jednak w finale wyrzut pilki w srodek boiska gdzie rywali bylo najwiecej ,utrata pilki i wyjscie rywala z pilka sam na sam daje Zniczowi 1-0. Konsternacja w naszej druzynie ale GRMY DALEJ.....i po uplywie 3 minut wyrownanie z tzw.szczura z rzutu roznego i NASZ "Kogut" najlepszy gracz tego turnieju daje bramke na 1-1 po bramce strzelonej z "paznokcia" po wbiegnieciu w pole karne.
Do konca wynik sie nie zmienil,walka,walka i jeszcze raz walka byla obrazem ostatnich minut finalu.
No coz .....i karne ,wiemy dobrze ze to loteria. Junak2009 niestety przegrywa je 2-3 i zajmuje II miejsce.
Napisalem wyzej ze "SZKODA"- tak, bo byliscie do finalu najlepsza druzyna tego turnieju i to nie tylko moja opinia.....graliscie naprawde fajna i dojrzala pilke jak na ten rocznik i mialem gdzies za uszami ze wygramy ten turniej,jednak jak wiemy pilka jest rozna i nie przewidywalna,dlatego tak ja kochamy RAZ DAJE RAZ ZABIERA ,dlatego grajmy w nia i trenujmy jak najdluzej a emocjii bedzie az NADTO sami to wczoraj doswiadczylismy. Byc moze ponad dwugodzinne oczekiwanie na final doprowadzilo druzyne do zbytniego rozluznienia ale.....to tez nauka dla NAS ,sami widzimy ze nie tylko wzgledy sportowe ale i poza sportowe moga oddzialywac na sport.
Tak wiec II miejsce to sukces "ALE ZAWSZE MOZE ,MOGLO BYC LEPIEJ"
I pamietajcie ze "kiedy poswiecacie czemus ,komus swoj CZAS ,to dajecie COS czego nigdy juz nie odzyskacie"wiec skupcie sie na tym co robicie i jeszcze bardziej ,silniej TRENUJCIE aby w takich chwilach ja ten final NIKT I NIC WAM ZWYCIESTWA NIE ZABRALO,bo w zyciu nie jest sztuka przetrwac burze ale tanczyc na deszczu i jeszcze tym sie cieszyc ale i ZARAZAC INNYCH aby ci co ich zarazicie o was i waszej grze PAMIETALI !!!
p.s Podziekowania dla rodzicow naszych-kibicow za wsparcie z trybun,doping i opieke nad zawodnikami w dluuuugich przerwach miedzy meczami,powiem szczerze nie wiedzialem ze tak ten turniej czasowo bedzie zorganizowany,ale i tak w pilce bywa ,gra sie w takich warunkach jakie gospodarz stwarza. Tak wiec WIELKIE DZIEKI i gramy dalej......15 grudnia OsiR WLOCHY CUP zapraszamy!!!
Forza Junak2009 !!! pozdrawiam trener Marcin

2018-12-03

głowne zdjęcie
fot. 1
fot. 2
fot. 3
fot. 4
fot. 5
fot. 6
fot. 7
fot. 8
fot. 9
fot. 10
fot. 11
fot. 12
fot. 14
fot. 15
fot. 16
fot. 17
fot. 18
fot. 19
fot. 20
fot. 21
fot. 22
fot. 23
fot. 24
fot. 25
fot. 26
fot. 27
fot. 28
fot. 29
fot. 30
fot. 31
fot. 32
fot. 33
fot. 34
fot. 35
fot. 36
fot. 37
fot. 38
fot. 39
fot. 40
fot. 41
fot. 42
fot. 43
fot. 44

sponsorzy

www.Trybik.pl
www.targowek.waw.pl
www.gmpgroup.pl
www.UKSjunak.pl
www.marki.pl
www.um.warszawa.pl

konto

PEKAO SA Oddział w Warszawie
Numer rachunku:
64 1240 6087 1111 0000 4749 5306

UKS Junak Ul. Blokowa 3,
03-641 Warszawa

Na przelewie wpisujemy:
składka członkowska, imię nazwisko zawodnika, rocznik i za jaki miesiąc

Miesięczna składka wynosi:
130 zł (ryczałt)

Jednorazowe wpisowe 100 zł

kontakt

Uczniowski Klub Sportowy
"JUNAK"
03-641 Warszawa, ul. Blokowa 3
NIP: 524-23-88-430
REGON 014894943
uksjunakwarszawa@wp.pl

Zarząd:

Prezes
Ewa Marcinowska
Tel. 603 551 838  

Vice-Prezes
Przemysław Zieliński
tel. 503 095 887

Sekretarz
Tomasz Szpuda
tel. 604 055 519

Godziny otwarcia:
Wtorek 17.30-18.30
(ul. Radzymińska 238)

znajdź nas

facebookyoutube
ACTIVENET - projektowanie stron internetowych - Marki, Warszawa